Dagen

Sov hos Elin från natten till idag :D Jag, Elin och Rebecka i Elins pappas stuga :).
Vi sov typ hur länge som helst och sen så gick jag upp för att leta en disneyfilm att kolla på ;) , och dom andra bara klagade på mig och min filmsmak men idag fick dom så lov att tåla den och kolla på Shrek med mig ;).

Det har blivit stallet resten av dagen tillsammans med alla här nere :) .
Och jag har för första gången ridit på Björne :D.
Jag och Hanna red Björne och Emm, vi red först på utebanan en stund och sen så red vi hem till Hanna för hon var tvungen att ta in Ingemars hästar.
Hon skulle ge alla hästarna middag så vi fick rida dit, ställa in hästarna i Olles och Tequilas boxar och sen ta in hästarna och ge hö.
Jag fick även världens stöt när jag skulle öppna ;P.

Sen red vi hem på väldigt taggade hästar och sen skynda sig till teorin som vi kom en kvart försent till, men men :P.
Teorin var om hur man ska räkna ut foderstat till hästen :) en bra teori som vi nu ska göra till en studiecirkel så att vi kan räkna ut foderstat till våra egna hästar :).

Nu sitter vi på kontoret och skrotar och sen så ska jag rida Misty :D <3<3<3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0