Hoppning för Cilla

Idag red jag för första gången för Cilla, gick faktiskt riktigt bra och jag är super nöjd :D.

Misty kändes riktigt fin och vi lyckades få till Höger galoppen super bra, hon kändes regler bar och jag kunde dåre ta tillbaka och få fram henne på ett helt nytt sätt sen tidigare :) <3.
Vi är dock ganska på hugget men det var iaf framsteg och även och det fortfarande går lite fortare än vad jag igentligen önskar så samlat i en lungn och kort galopp kan jag ju inte säga att det var men en bit på väg :) <3



Förts så red vi på volterna i galopp och skulle räkna galoppsprången såm uppvärming och sen så skulle vi rida på hinnder med lång anridning och sedan på hinder med kort anridning. och sen sattes det ihop till en två olika banor :).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0