Dagen innan tävling

Idag så ska jag var på stallet heladagen som vanligt ;) så vill någon mig så hittar ni mig där :).
Cykladener till stallet runt kl 09, för att det var jag som hade nycklarna till sadelkammarna för igår kväll så red jag och Hanna i ridhuset och eftersom vi var sist så sa jag till Emma som skulle åkahem då när vi red att jag kunde ta nycklarna och komma ner och låsa upp idag innan Hästlekis började :). Sen så cyklade jag hem för att äta frukost och så fastnade jag här ;).

Jag ska strax ner igen, jag måste smörja och fixa allt inför tävlingen imorgon :D och så är det andra träffen för dom som vill vara med i HOPPSATSNINGEN på DKRS. De börjar kl 13.00, och vi samlas i cafeterian tror jag.


BILD FRÅN FÖRSTA MÖTET SOM BLEV EN HITT! :D

Jag ska försöka hinna smörja all utrustning innan mötet sen så blir det hoppsatsningen och efter de så ska vi fixa hästarna och packa och allt och om det fortfarande är ljust ute så kanske det blir lite kort på våra fina iordninggjorda hästar :D.

Hoppas på en relativt tidig kväll men det har aldrig blivit det för så jag har inte allt för stora förhoppningar om det ;P.
Det kommer iaf att bli en trevlig dag och dagen innan tävling är nog nästan det bästa jag vet, och särkilt när det är till årets första tävling som nu. Då är det alltid lite extra som man måste göra allt ska skina och se snyggt och prydligt ut :) och jag verkligen älskar känslan att "imorgon är det tävling" känslan ;D.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0