Tror jag blivit tokig

Asså nu tror jag väl att jag har blivit riktigt sjuk eller så har jag fått något riktigt hårt i huvudet ;P, jag har ridit dressyr eller ja iaf så har jag ridit på banan utan hinder och jobbat iaf stundvis för idag har jag busat lite också igenom vattenpölen på ridbanan men annars så har jag faktiskt ridit dressyr :O.

Tror att det nästan börjar luta åt syk eller nå ;P haha, nej dressyr är faktiskt roligt och det tycker jag verkligen men jag tycker ännu mer om hoppning iaf. när det gäller att tävla :)<3.

Lilla Misty det gick riktigt bra idag, önskade att jag kunnat rida hela kvällen men jag tror inte att varken jag eller hon skulle ha orkat det igentligen, men han var riktigt fin så fort hon hade börjat slappna av och till och med galoppen var riktigt fin och den har vi ändå haft svårast för. Så himla roligt, jag känner mig nästan sugen på att rida dressyr igen i morgon men det ska vi inte.

I morgon hittar vi på något annat tillsammans med Elin och hennes ponny Tilly, vi ska rida tillsammans i morgon hade vi tänkt :D <3. 

Elin har också knäppt en MASSA kort på mig och Misty idag, hela 368 bilder blev det och nästan alla på mig och Misty :) några av bilderna är dock inte några som jag tänker visa upp för jag flummade först och sen så höll jag på att åka av i stora vattenpölen på ridbanan och dom kommer INTE att visas men kanske ni får se några av bilderna men just nu sitter jag på stallet och skriver så bilder kommer senare :).

Ett stort TACK iaf. till Elin och för att du knäppte massa bilder med min kamera :D <3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0