Uteritt

Igår så blev det uteritt på Misty tillsammans med bästaste Elin och Tilly (http://sweettilly.blogg.se/), vi red upp mot Ålberget men inte över :).
Gick väldigt bra tycker jag även om Misty är lite tveksam till tex. vatten som rinner så att det låter och broarna vid solvik. Hon tycker inte om det men eftersom hon är världens bästa lila ponny så gör hon det ändå :) <3 och sen så kräver jag faktiskt det av henne också för det kommer inte fungera att ha henne och att hon känner att om hon inte vill så kommer jag att ge mig iaf. Nej sån ryttare är jag inte, det får ta den tid det tar för det är det helt klart värt och nu ger det dessutom resultat, var inte alls några större problem mer än att hon spände sig och var lite tittig då det vat vatten som pårlade och över broarna. Men så är hon ju världens bästa och underbaraste lilla ponny också iaf om man frågar mig ;) <3 Lilla Misty skrutt kommer alltid vara en av dom BÄSTA!



BILD på Elin Rooth och Nelli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0