Tequila

Red Hannas lilla B-ponny Tequila igår kväll tillsammas med Hanna som red sin andra ponny Mya, vi red i säkert nästan 20 min ;P men dom fick iaf komma ut och röra på sig :)och det är trevligare att rida tillsammas sådär på kvällen när det regnar.

Sen gick jag hem och var hemma runt halv elva och runt elva kom Jonas hem från skolan :O asså på kvällen, jag skulle ALDRIG i hela mitt liv gå i skolan så länge eller ja han pluggar ju men ALDRIG jag är för lat för de ;P.

Idag blir det tävling på stallet igen :) en liten Mini Hoppning med klasserna 10cm, 20cm och 50cm.

Jag ska rida Oscar i klass 3 och vara smeker i de två första klasserna ;P

nu har jag suttit och glömt bort tiden jag som skulle vara på stallet NU men men jag får väl skriva mer efter och skynda mig lite nu ;P.



Bild på Oscar :) <3 

Oscar ägs av DKRS 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0