Startlista för mig och Evita



På Söndag så ska jag på min första ute tävling för i år :)
Tävlingen går i Kilafors och jag ska bara starta en LD på Evita och sedan lag klassen :)

Har inte tävlat på Evita på två år och jag har knappt ridit henne fram tills nu, Jag brukar tävla en av DKRS andra C-ponnyer som heter Rasmus. Honom har jag tävlat med upp till LA. Men Han får inte gå i DIV II laget i år med mig för jag red honom i DIV I laget förra året så i år blir det Evita i laget och hon är en riktigt trevlig liten ponny som verkligen älskar att hoppa men på tävlingar på nya ställen så säger Hanna som har tävlat henne mest sagt att hon blir lite försiktig och tvekar lite. Så det får bli en LD så att hon får känna på banan och jag får känna på hur hon är på tävlingar :).  

Hanna som red och tävlade Evita förra året tävlade henne upp till LA och var också hon med och tävlade i DKRS DIV. I lag och får därför inte tävla henne i år i DIV.II laget, så vi har fått byta lite hästar med varandra eller ja, jag och Hanna bytte först men sen så har stallet köpt in en ny ridskoleponny som Hanna ska rida i laget istället. :D

Både jag och Hanna tävlar på ridskolans ponnyer i laget och vi är de ända laget som alltid har lika många eller fler ridskolehästar med i laget ;) Det måste ju tyda på att Delsbo Kör-och Ridsällskap har världens bästa hästar och ponnyer tycker jag ;). Helt underbara små ponnyer helt enkelt <3.




BILD på Hanna och Evita i LA:n i Hudik



Bild på Hanna och Emm, det är Emm hon ska tävla i laget på i år :D <3



Bild på mig och Rasmus :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0