Spännande föreläsning

Idag ska jag på föreläsning som kommer att vara i östersund tror jag men jag är inte riktigt säker men men ;P jag kommer åka med Marit, Hanna och Emma och vi åker vid kl.13. så idag är jag ledig från skolan och jag hoppas att ingen i min klass läser detta inlägg ;P.

Föreläsningen kommer att handla om hur man tränar och ska tänka osv. för att bli framgångsrik tävlings ryttare, så har jag fattat iaf och det ska bli väldigt spännander faktiskt
Jag tycker om clinik och föreläsningar och man kan aldrig lära sig för mycke, jag är glad att våran klubb så gärna vill att vi som är intresserad ska få chansen att åka på olika föreläsningar och sånnt. Självklart så får vi stå för kostnader men hur många klubbar ställer upp med ljus och allt för alla som vill med och så fasten vi bor så långt ifrån. :D

Jag säger bar DELSBO KÖR-OCH RIDSÄLLSKAP <3 helt klars sväriges bästa ridklubb enligt mig :) <3



Bild på DKRS anläggning

Kommentarer
Postat av: rebeckaaa

bästabästabästabästa dkrs! ♥♥

2010-04-20 @ 15:23:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0