Soligt men blåsigt

Det är super fint ute idag solen skiner men det blåser tyvärr ganska mycke och det är ju lite synd förstås. Idag hade jag tänkt att hoppa i ridhuset när alla lektioner är slut :) hoppas på att lektionerna sluter tidigt idag så att det inte blir så super sent efteråt men men det brukar ändå kunna bli en helkväll på stallet då det inte är skola dan efter.

Jag tycker lite synd om mig själv idag för att jag har stukat foten och det gör ont men det går ganska bra ändå det kommer nog ha gått över tills i morgon, men jag brukar inte stuka foten så ofta iaf inte så att det gör ont mer än typ tio min. max asså. ;P
Så det var väl på tiden och jag har varit med om värre saker så jag klarar mig nog ganska bra ändå, men jag kände att det var värt att skriva om här iaf ;P.





Oscars pappa tror jag på bilden ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0