Ridlektion

Idag så red vi dressyr på lektionen :) och vi red ute på  ute banan :D <3.
Har varit helt underbart vädet idag och super skönt att rida ute :) Jag red Misty och det gick rikrigt bra tycker jag, hon börjar att slapna av och jobba riktigt bra så kul att känna att allt går så fort fram och att hon är så villig helatiden :) <3.

Vi bobbade mycke med att flyta bakdelen och vägen på lektionen idag och att få en lyhörd och upmerksam häst, och det var riktigt bra övning för mig och Misty tycker jag, änen om vi har mycke att jobba på så är vi på riktigt god väg och snart så kommer hon att vara en riktigt fin liten ponny både i dressyren och i hoppninge + att hon är så otroligt go att pysla med och äldskar när man hållerpå med henne och det gör att man bara han stå och gosa med varandra i flrea timmar.

Lilla hjärtat är heltänkelt bara världens bästa ponny <3



Bild från igår :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0