Ponny med motor


Nu har jag ridit, kändes riktigt bra (Y) Evita var lite piggeli idag men det är bara bra tycker ja :D
Evita är riktigt rolig att rida hon bara letar efter ett hinder att hoppa och med öronen spätsade så känner man hur hon bara suger tag på nästa hindet, faktiskt riktit roligt att rida henne :).

Vi värmde upp och hoppade fram på olika linjer och typer av hinder. Banan sen gälde det att ligga steget före i varje språng för det gälde att få med sig hela hästen, en bra bana och den var rolig att hoppa.

BANA:



På lörda är sista lagträningen innan första tävlingen som går i Edsbyn den 18/4 :D jag är så sjukt taggad till att få börja tävla igen.
Har ju tävlat lite här på klubben och så men det är ju inte samma sak lixom, inte samma sug till kubbtävlingar som till lite större tävlingar så det ska bli så grymt kul att börja tävla på riktigt igen och i år är jag inte skadad heller som förra året då jag inte fick rida på 3 månader och missade  helle början av tävlingssesongen pga. de :(.
Så nu taggar jag till tusen ;) och iår sattsar jag på något högre tävlingar än vad de blev förra året :D.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0