Misty <3

Ridlektion på Misty idag :) vi hade markarbete och jobbade mycke på volterna, gick hyfsat bra tycker jag och jag var nöjd.
Misty hade lite överskotts energie ochstdsade som en lite boll i början naär vi skulle fatta galopp, hon bockade inte eller så utan hon studsade ;P sötaste ponnyn i världen med sina aldelles egna gångarter ;) <3.

Efter lektionen så skrittade jag ut en sväng runt hagarna och förbi reningsvärket, hon var så svättig så att jag tyckte att vi kunde skritta oss torra :) <3



HAHA är hon inte aldeles för söt lilla skruttan, går det att intetycka om en sådan liten puddig? och går det att se på bilden utan att le själv ;P <3 

Kommentarer
Postat av: Madde

Underbart foto :-)

2010-04-19 @ 22:19:45
Postat av: Sandra Granlund

haha jaa ellerhur ;)

2010-04-20 @ 11:13:43
URL: http://sandrraaaaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0