Massa kort och Uffe-träning

Jag åkte ner till staller vid halv elva och självklart fick kameran följamed, det har varit super fint väder här idag så det blev enmassa kort :D

Eftersom det var igenridning för Tisdags lektionerna idag och dom hade hoppning och var på utebanan så blev det MASSA bilder ;) men dom kommer inte här iaf inte alla, först så red iaf hoppgruppen och efter dom så var det hoppgruppen och sist så var det Avanserad droppin :).

Själv så har jag hoppat för Uffe idag kl: 14.00. Det gick bra tycker jag det finns ju alltid saker att slipa på men gud vilken skillnad det är på henne :) lilla ponnyn är värld bäst :D <3

BANA:



Misty var pigg och frammåt utan att vara stark eller så, hon lysnar på minsta lilla från migoch ligger kvar även om hon käns som mo hon skulle sprika men inte då, lilla skrutt ligger bara kvar och man behöver knapt tyglarna :) <3
Bäst är hon på alla sätt och det är väl inte första gången jag säger det och det kommer inte vara sista gången jag säger det heller ;) <3
Imosgon kl:10.00 så är det Uffe-träning igen och då ska vi också vara med :D länktar redan :)
Kameran följer med så är det någon som vill knäppa lite kort då när jag rider så får ni gärna knäppa med min kamera :).



Bild på Marits häst Olle :)


Kommentarer
Postat av: Madde

Se er från dagens träning :-)http://www.youtube.com/watch?v=gP8Lxtb151o

2010-04-24 @ 21:38:02
Postat av: Sandra Granlund

åhh det ska jag absolut :D

2010-04-25 @ 09:01:54
URL: http://sandrraaaaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0