Ledig Onsdag, Torsdag

Alla Lärare som ingår i NV-laget på Broman ska under Onsdag och Torsdag planera för nästa termin och vi som bara har lektioner med lärare från NV Onsdag och Torsdag, så vi är ledig eller vi har ju en massa att arbeta med men vi får iaf jobba hemma.
Super skönt, jag ska försöka att plugga färdigt allt som vi har att arbeta med i morgon så att på Torsdag kan jag på förmiddagen jobba med saker så att jag ligger lite före och sen så kan jag bara vara nere på stallet och mysa och pyssla med alla underbara hästar och såklart allra mest med Misty ;) <3

En ganska lugn vecka kommer det att bli men jag tror att det behövs för snart börjar alla nationella prov närma sig så det är bäst att hänga med och jobba ordentligt för annars så kommer det inte att bli nå bra resultat på dom känner jag men, men det ska nog gå bra ed me hoppas jag :).

Och snart är det ju nästan sommarlov också allt går så sjukt snabbt just nu + att alla tävlingar drar i gång nu också så nu går vi bara mot ljusare tider ;D.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0