Lagträning

Idag blir det nog att vara på stallet hela dan bara jag lyckas slita mig här ifrån datorn ;P.

Kommer att vara massor med aktiviteter nere på stallet hela veckan så jag kommer nog inte vara hemma så överdrivet mycket

Idag så är det lag träning, jag ska rida Evita och vi ska (tror jag iaf) hoppa bana på den höjden som vi sän ska tävla på i laget och typ en klass högre. Så att vi är säkra på den höjd vi sen ska tävla :) eftersom vi alla rider "nya" hästar eller vi har iaf inte tävlat så mycke eller inte als på dom så är det bra att vi får hoppa in oss lite mer på dom :).

Vi som ska träna är:

- Jag på Evita
- Hanna Glantz på Emm
- Elin Rooth på Tilly
- Maja Wilkens på Tiffy
- Sara Bergström på Rebell
- Tove Olsson på Mr Bean
- Gustav på Loppan

tror det var vi men kan ha glömt någon.

 
FOTO: ELIN ROOTH <3

Jag och Rasmus <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0