Kommenter inte om ni inte har nå vettigt att säga om detta för jag gillad det faktiskt!

Idag åkte jag till Waldorf eftersom jag var ledig från Broman och jag måste plugga och det blir inte mycke av med de när man sitter hemma så då åkte jag dit så jag iaf skulle plugga lite ;).

Var trevligt att vara där igen men ojj vad jag gruvade mig igår natt och i morse, jag funderade på om jag ändå skulle stanna hemma eller inte men mamma sa att jag skulle dit så de fick bli så iaf och sen är det ju trevligt att träffa hela hälften av min gamla klass :).
Tycker det är jobbigt att träffa alla lärare, jag saknar dom så grymt mycke och jag har såå stor respekt för dom (princip rädd för dom) men jag kan ju inte åka dit och sen vara rädd för dom så jag försökte att gilla läget och jag tror inte att jag gjort bort mig totalt iaf. fast de skulle ingen märka där ändå så xD såå trevligt att träffa alla underbara människorigen (dom på broman är det absolut inget fel på jag tycker lika mycke om dom men jag träffar dom ju varje dag så :) <3).

Först så hade vi matte i kanske två timmar och sen var det rast på tio min och sen så lysnade jag på saga som Toby berättade för små klasserna och efter de så var det lunch.
Det var bulgur och någon tomatsås med grönsaker och böner i. Alltså jag gillar Waldorf men härrehug vad jag INTE gillar mattenten, det är samma som när jag gick där och jag klarar inte av människan heltenkelt. Jag vet inte vad hon har gjort igentligen mot mig men jag klarar inte av henne, jag brjukar ha väldigt lät för att dölja och smöra och vara allmänt falsk mot sånna människor men mot henne kan jag inte ens vara så :o.
Jag är riktigt elak och spydig mot henne och heltänkelt visar tydligt att jag inte gillar henne och så brukar jag värkligen inte vara mot människor.

Jaja bårtsätt från henne så är det bra där :)<3




bild på ett av huse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0