Igår

Igår kväll så red jag Misty, det blev en lite kortare tur, jag och Rebecka följde med på Misty och Filip då Hanna skulle hem med sin ponny Maya :) sen så blev det lite galopp och rida på utebanan en stund.
Blev ganska kort men intensiv ridstund och det gick super bra :)

Vet att jag har varit dålig på att uppdatera här men jag har haft så mycka att göra så jag har helt enkelt inte hunnit skriva något här.
Men nu får jag ta och skriva lite mer under helgen helt enkelt.

Idag så ska jag åka och äta hos Alvina med familj, och sen så ska jag nog bara vara hemma också ska jag vara på stallet så klart och se till så att hästarna är lugna och allt är bra med dom <3.
Jag kommer nog vara där hela kvällen/natten så att jagär säker på att inget händer med hästarna :) <3



Bild på Emma och hennes unghäst Tille :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0