Gymnastikhoppning

Idag var det lektion och idag så red jag Evita, en av DKRSridskoleponnyer :) det är henne jag ska tävla i laget med också ;).
Det var hoppning och vi hoppade olika studs och så, lite gymnastikhoppning heltenkelt :), gick bra tycker jag hon blir lätt framtung och jag blir draganses och då blir det inte nå bra men så fort jag rider och låterbli att hålla så mycke i henne och försöka rida ihop henne istället då fungerar allt och hon hoppar verkligen allt :D <3.

Evita är så rolig att rida på de sättet för man känner verkligen när man rider henne rätt för det blir sååå stor skilnad, och idag flöt allt på rikigt bra förutom några små missar men dom tänker vi inte på. Gölmer de dåliga och jobbar med det gom gick bra så kommer det som var mindre bra att bli bättre också, så tillslut bara sitter det där allt ihopa ;D.
Men hur kul skulle det vara om man var bäst på allt och allt bara var som set skulle hela tiden, vem orkar rida då när det inte finns något att jobba på och man redan är bäst på allt :o Nej tacka vet jag hårt slit svett och tårar ;P xD haha nej ven lagom ska det vara och LAGOM är det absout BÄSTA ord jag vet, för det går inte att definiera ;P och vad jag vet så är det bar Sverige som har ordet LAGOM, alltså ett bevis på att sverige är världens bästa land ;).

Efter ridpasset så gick jag och fylde på vatten till lösdrifts hästarna och självklart så pussade jag ch kelade en stund men Misty :) <3.



Tycker bilden är så fruktansvärt söt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0