Dressyr på världens bästa ponny

Idag fick det bli ren Dressyr för min och Mistys del, det var väl typ första gången som jag verkligen tränat dressyr eller ja inte egentligen men annars så har det alltid fått komma med ett hinder i spelet ;P

Gick faktiskt riktigt bra i slutet så jag ville inte sluta men jag kände hur Mistys krafter började tyna bort och jag vill ju inte att vi ska sluta bara för att hon inte orkar mer så jag slutade när det kändes som bäst :) <3

Mitt härta är bäst kan jag ju säga och så fort jag rider så är hon kan hon ALLT nästan iaf. hon är bäst på alla sätt och vis men jag tycker fortfarande att vi håller oss till att bli hopp ponny ;) det är helt klart roligast och mäst spänning i, med det betyder ju inte att vi inte ska träna på dressyren för den är ju faktiskt grunden till hoppningen också så nu får jag ta mig i kragen och börja träna lite mer dressyr :).



Fick för ovanligheternas skull bli en bild på mig ;P men jag kan låva att ni kommer inte få många bilder på bara mig och dessutom när jag inte har ridkläder ;P.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0