Brösta

Idag runt kl12 så ringde Madde och frågade om inte jag ville rida för Cilla, jag har aldrig ridit för Cilla så jag är nervös :S men det går nog bra tror jag ;) Misty har inte hoppat sen i måndas så hon är nog också taggad för hoppning så de kan ju inte bli bättre ;P.

Madde kom ner och betalade just och vet in, Madde hade köpt en drun brösta till Misty :D vilken glad överaskning, TACK SÅ HÄMSKT MYCKE Madde :D.
Misty hommer att passa gätte bra i den :).

Nu ska jag ut och göra årdning Misty, ska rida kl 18,30 och så ska vi prova nya bröstan ;) :D.

Kommentarer
Postat av: Madde

Passade bröstan? :-) Kram Madde

2010-04-05 @ 21:15:13
Postat av: Anonym

Hej :)

åhh jaa lite extra hål så satt den fin fint :) Tack så hämsht mycke :)

2010-04-05 @ 21:35:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0