Är inte Lagom världens bästa ord?

Kom och tänka lite mer på ordet LAGOM, det måste ju faktiskt vara världens bästa ord. Asså jag menar det verkligen, lagom jag gillar ordet skarpt!

Helt klart världens bästa ord och dessutom ett ord sominte kan beskrivas :D (Y), Vadå lagom? jo du vet, inte för mycke och inte förlite, inte för hårt inte för löst, inte snygg men inte ful, hur känns det? jo så dä ;D. Jaha men sen då vad som är lagom för mig och för dig är svårt att veta, det gäller alltså att ha känsla för de där lagom och de gillar jag skarpt helt hlart lite svårt att sätta fingret på vad lagom är xD om man nu kan gilla ett ord så mycke så är lagom iaf mitt favorit ord sådeså ;).

Sveriges helt egna ord LAGOM helt klart ett ord i världsklass :) Lagom för mig <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0